topbella

07 May 2013

MY ALL TIME FAVOURITE...


Kenny Rogers, Mc Donald, KFC, Burger King, Marrybrown, Starbuck dan pelbagai lagi jenama restoran tumbuh bagai cendawan. Sampai pengunjung tak tau nak pilih yang mana.

Bagi aku pulak, Secret Recipe adalah restoran yang paling aku suka pergi. Ini kerana pilihan makanan yang disediakan menarik minat dan perut aku untuk ke situ.

Iced Chocolate White Cream also my faourite drink there. Dan of course kek-kek yang sangat sedap dan lembut. Aku fanatik kek coklat. Dan Secret Recipe menyediakan banyak pilihan kek coklat. 



Aku mula mengenali Secret Recipe ketika zaman degree dulu. Cik Zar orang pertama yang membawa aku ke situ. Dan sehingga ke hari ini, Secret Recipe tetap menjadi kegemaran aku. 

0 comments:

My Photo
Affieza
A daughter, a sister & a degree holder in Bachelor of Counseling (Hons.)..above all, a Muslim.. :)
View my complete profile